Lansare SERIALENET.RO!

Motto: Experienţa este hrană pentru creier (Bill Watterson)

Dragi prieteni, v-am pregătit o mare surpriză. Un nou forum: WWW.SERIALENET.RO. Acesta este rezultatul contopirii www.friendsforever.ro şi www.otvforum.com. Dar de ce era nevoie de un domeniu nou? Simplu. Deoarece cele două domenii amintite nu îmi aparţineau. Friendsforever.ro este pe numele lui Daniel Gherasim iar otvforum.com pe numele lui Ghinea-Vili Vatafu (un român stabilit în SUA). Am vrut să cumpăr domeniul friendsforever.ro, am şi achitat suma de 2 milioane de lei vechi prin transfer bancar, dar domeniul nu a fost transferat niciodată pe numele meu. Cei de la RoTLD au pretins că este o nepotrivire de CNP. Mă rog.

M-am gîndit mult timp ce nume de domeniu să aleg. Chiar am mai întrebat şi prin stînga, prin dreapta. Pînă la urmă am muncit cîţiva ani la forumul OTV-ului şi nu m-am ales cu mare lucru. Postul s-a desfiinţat iar forumul şi-a pierdut menirea. Seriale se vor face mereu. Dar dacă am ales bine sau nu, numai timpul va decide.

Consider că era necesară o reinventare. În ultimii 3 ani, forumul a cam stagnat. În cele din urmă, ajunsesem să scriem doar eu şi Patrikuţ.

ATENŢIE: Toate conturile de pe www.friendsforever.ro şi www.otvforum.com au fost transferate. Vă puteţi autentifica cu numele de utilizator şi parola.

Tot aceiaşi suntem, indiferent de nume. Rămînem Friends Forever. De 9 ani!

2 comentarii: