Ricky Martin și-a prezentat gemenii pe Twitter












FOTArtistul a postat primele fotografii cu copii săi. Matteo și Valentino au împlinit de curând un an. Ricky susține că nu are nevoie de ajutorul unui baby-siter pentru a-și îngriji copiii.

La cererea fanilor, Ricky Martin a postat pe rețeaua socială Twitter primele fotografii cu gemenii săi, Matteo și Valentino, acum în vârstă de un an.

Cei doi copii au împlinit de curând vârsta de un an, iar cântărețul i-a ținut departe de aparatele de fotografiat. El și-a dorit foarte mult să fie tată și a apelat la o mamă de ”închiriat”, după ce declarase în repetate rânduri că-și dorește să aibă copiii săi, fie prin intermediul acestei metode, fie prin adopție.

Fotografiile îl arată pe cântăreț, împreună cu cei doi copii, pe o plajă din apropierea casei sale din Miami, într-una din zilele lor obișnuite. El susține că nu are nevoie de ajutorul nimănui pentru a-și crește copiii și că vrea să stea tot timpul în preajma acestora.

”Nu am baby-sitter. Fac acest lucru de capul meu pentru că nu vreau să pierd niciun moment alături de ei. Eu singur le schimb scutecele, eu le dau să mănânce, îi spăl sau îi pun să doarmă”, a declarat fericit tatăl, în vârstă de 37 de ani.

În ceea ce privește rumorile privind homosexualitatea sa, cântărețul din Puerto Rico a declarat de curând pentru revista Tvaqui că inima sa ”poate aparține unui bărbat sau unei femei”. ”Sunt un bărbat modern, trăiesc o viață frumoasă și nu am niciun tip de bariere”, a afirmat el pentru sursa citată.


sursa:adevarul.es

Un comentariu: